pondělí 21. října 2013

Mikina pro Honzika

Ráda jsem přijala úkol ušít bundu. Barva zelená, prý velmi oblíbená. Velikost cca 122/128. A měla být "obyč", fleecová, raglánový rukáv výhodou, bez kapuce.
Střih jsem vyrobila podle střihu na dívčí triko z Ottobre design 4/2013. Nakombinovala jsem různé velikosti - 170 je celková velikost, 140 délka, u krku jsem linie prodloužila vždy o cca 2 cm. Stojáček jsem pak vyrobila úpravou nějakého střihu na kapuci.
Tak tady je! Obyč bunda...


Chameleon a ještěrky v kapsách se prý líbí. A mě taky :)

Zip jsem zvolila kostěný. Moje zkušenosti jsou takové, že v ČR se nedá koupit kvalitní zip. Zvlášť s těmi spirálovými se mi špatně manipuluje, ale zvládám to :) Děti často ne. Kostěný je z nekvalitních ten méně nekvalitní.


Při sešívání tunýlku na poutko jsem do švu všila zároveň i úzký tkaloun (5mm), takže poutko je sice z úpletu, ale nepruží.




7 komentářů:

  1. moc pěkná... zelená :-) dá se bunda v délce stahovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bunda se v délce stahovat nedá. V bundě, ze které Honza vyrůstá a která bude nahrazena touto mnou vyráběnou stahování v délce je. Zkušenost ale prý ukazuje, že celkem zbytečně. Takže stahování jsem měla vynechat. Vynechala. :)

      Vymazat



  2. Zuzana Vršanská22. října 2013 9:25

    Ještěrky jsou super! a honzík je krásný model:-)a bunda je jakjinak než krásná!!!hlavně ty hnědé gumičky, to je nejhezčí!!!(zrovna teď pořád nosím liščí sukni, když je tak krásně teplo a hned bych brala další teplákovou-úpletovou-tenkou, ty ještěrky jsou stejný typ látky jako lišky, že?ale už mám sukní ažaž...ale vzhledem k tomu, že toníkovi už nejsou žádné tepláčky(tenké), tak jestli ti zbyla látka, objednala bych si u tebe jedny k vánocům...akorád ho musíme přeměřit...:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, mohla bych se zeptat, čím jste obšila ten "chránič" zipu ? to hnědé :). je to jen tričkovina nebo něco vychytenějšího :). děkuji za odpověd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Lenko, v tomto případě je to lemovací gumička. Je to jednodušší, než lemování tričkovinou.

      Vymazat