neděle 13. října 2013

Legíny na výletě

Snažím se doladit Eminčin podzimní/zimní šatník. První výrobu legínek mám za sebou. Střih jsem si vyrobila sama zmenšením jiného vlastního na kalhoty pro E. Není dokonalý, příště si raději najdu nějaký profi.
Látka je pestrobarevná, pruhovaná. Podařilo se mi pruhy hezky navázat při sešívání jednotlivých dílů.



Legíny na výletě:

Ach ta guma!!! Trochu padáme, ale cestou z kopce se to stává?

Kudy, kudy?

Tudy.

V krásném nedělním podvečeru.

Proč chodit po chodníku?


Na hřišti...



A na závěr legíny s téměř celou svou rodinou. Pěkný nový týden přejeme!

9 komentářů:

  1. moc to Emě i celé rodině sluší:-) Takový legíny by mi Tom určitě koupil, má rád barevné oblečení:-)Na kolik by vyšly dospělácké?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já už ten úplet nemám. Myslím, že stál metr 240 Kč a v e-shopu dumlatek.cz už v nabídce není. Jinak bych cenu odhadla na 300 Kč pro dospělého.Střílím od boku :)

      Vymazat
    2. a co něco takového? http://www.unuodesign.cz/unuodesign/eshop/7-1-Metraz/42-2-Uplet-designovy/5/584-Uplet-kvety-na-modre
      já z toho budu šít tuniky a legínky pro malou :-)

      Vymazat
    3. To je ovšem jiný level. Vyšší kvalita, vyšší cena. Stojí za to. Taky se na ty nové designové z Unua chystám, ale nejdříve musím ztenčit domácí zásoby látek.

      Vymazat
    4. Já zrovna včera přerovnávla komoru s látkama a mám toho fakt hodněěě :-D Manžel to naštěstí nijak nekomentoval :-D Ale je fakt, že kromě punčocháčů, ponožek a spodního prádla v obchodech nenakupuji :-) Dětem většinu šiju sama, něco málo podědí po bratranci a sestřenici a těm zase na oplátku něco nového ušiji :-D Jo a děsně mě to baví :-)

      Vymazat
    5. No můj manžel naše velké zásoby látek také nekomentuje, ale je vidět, že si už Něco myslí :) A k tomu šití všeho na všechny už také mířím. A taky mě to hodně baví...tak zábavě zdar!

      Vymazat
    6. tak tři stovky mi přijde jako super cena:-)vidím to na poporodní odměnu!:-)

      Vymazat