středa 30. října 2013

Bundička pro Matěje


Pustila jsem se do výroby fleecových bundiček pro naše děti. První ze čtyř je hotová. Čokoládový microfleece v kombinaci s úpletem "námořník" od Lillestoff se mi moc líbí. Dlouho jsem hledala pasující úplet k hnědému fleecu. Tento jsem pořád přehlížela, ale nakonec mi došlo, jak je dokonalý! Asi mě odrazovaly barevné kombinace - trikolora - vlajka...



Střih bundy je hodně "slim", což nebyl záměr. Ale výsledek se mi líbí. A snad bude i praktický - na kolo i do zimní bundy, na hřiště - bezpečně neplandavý.


Náplety jsou kombinací fleecu a "námořníka". Akorát obepínají zápěstí. Na kolo se to hodí. Netáhne do rukávu a ten si klidně může být delší, než by bylo stačilo.



Stojáček bundy se moc nepovedl. Plánovala jsem ho přiléhavější a kratší. Ale oblečený mě mile překvapil. Hezky se do něj schová brada.


Kapsy jsem tentokrát prošila do špičky. Obloučkový průhmat zůstal, ale tvar vlastní kapsy je špičatý. Líbí se mi víc, než oblouček. Nikdy nemůžu chytit to správné zakřivení. Když jsem si kapsy stříhala (většinou si stříhám pravé i levé strany zvlášť) tak to vedle sebe vypadalo jako plíce. Takže tu máme terminus technikus - kapsy "plíce".
Než si Ema bundu oblékla, tak jsem ji považovala za pokaženou a nenositelnou. Ale oblečená Emou mi připadá super a tak jsem téměř spokojená. Co mě pořád dost štve, že původně měla být pro mladšího Matěje. Tomu je dost velká. A tak tu teď mám zbyteček hnědého fleecu a kopu ostružinového, co měl být původně pro Emu. Chudák Matýsek :)


A tady bunda v akci. No ale touto fotkou se především chceme pochlubit pletenýma starorůžovýma štulpnama od babičky Laděnky a také tím, že Ema už umí jezdit na kole!
Sukně není ideální obleček na kolo. Jsem si toho vědoma. Ale bez té bychom nemohli vyzkoušet štulpny čerstvě vybalené z balíčku od babičky a jezdit na kole se nám také móc chtělo.
A ještě pár fotek z dnešního krásného dne:

Čepice od babičky

Štulpny od babičky

Dnes na výletě v novém outfitu :)

3 komentáře:

  1. Nádhera!!!cítím takovou tu přijatelnou závist, že je někdo tak šikovný:-)Hrozně se mi líbí, že můžeš šít všechno oblečení pro své dětičky!!!ale každý hold umí něco...aspoň tě můžeme celoživotně podporovat v činnosti!
    A ty "štulpny" jsou úchvatný!!! Baví to babičku hodně?(vím, že některé jsou nadšenci bez odbytu...to bych se hned přihlásila:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jestli to myslíš vážně, mohla bych se babičky zeptat.

      Vymazat
    2. Fakt?!to myslím!třeba zelený nebo hnědý!přijde mi to super zateplení i pro chlapečky, přez kalhoty....naposledy jsem tonikoj přehrnula podkolenky, ale tohle je daleko lepší!!!samozřejmě ráda zaplatím!

      Vymazat