pondělí 28. října 2013

Baňatá kaťata pro Dorku



Nasyslila jsem si doma několik pracích kordů. Ten první, co se u nás doma na čas usadil byl kupován s cílem ušít z něj balonové kalhoty. Krásný košilový manšestr s barevnými puntíky od firmy Hilco. Práce se zasekla hned na střihu. No a prací kordy se postupně kupili. Ale teď už je vše jinak. Inspirovala jsem se jedním dámským trikem z Ottobre design woman 2/2013 a vyrobila si střih s tím správným balonkem.


 Tyto kalhoty jsou také z látky od Hilco. Látku jsem koupila ve slevě u Veselé jehličky. Koukala jsem, že tam ještě 0.9 m mají.
Chtěla jsem kalhoty více přiláhavé v bocích a balonek postupně vznikající až tak od stehen. Myslím, že se povedlo! Přesně tak, jak jsem chtěla.


Patenty jsou v pase i v délce kalhot. Jelikož se kalhoty dole zase zužují, tak ani nemají stahovací funkci.


V pase jsem patent udělala dost vysoký. Pěkně drží. Je bez gumy. Patent je Moraviatex výroba. Připadá mi dost pevný a správně pružný, takže myslím, že gumu nepotřebuje. Už jsem ho párkrát vyprala a zatím si vede dobře. Uvidíme.


Pohodlné i na takové to domácí válení.


Varianta v zelené. Látka neznámého výrobce. Má nižší gramáž než Hilco. Působí jako takový vetchý hadérek, tak jsem zvědavá jak obstojí.
Na tyto jsem našila přes boční šev malé kapsičky.  Ne, že by je Dorka užila, ale je to hezké a jen trocha práce navíc :)


A tady jsou ty Hilco puntíky. Bílý podklad - kalhoty budou nejspíše jen na neděli.
Tady má Dora pod kalhotama punčochy. Bála jsem se, že se na ně látka bude lepit. Ale ne! Látka funguje dobře i s punčochama.


Koukala jsem na zásoby košilového manšestru na Šijeme dětem a možná zase začnu kupit další látky.
Chystám se vyrobit balonový střih ve velikosti 110/116 pro starší dceru Emu. Doufám, že se povede brzy a látky nebudou příliš odleželé :)
Pěkný zbytek prodlouženého víkendu přeji! Lenka

2 komentáře: