pondělí 16. září 2013

Sada tepláčků pro Báru, Dorku a Mikuláška

Děti s manželem jsou stále ještě na návštěvě u prarodičů a tak využívám posledních chvil volna a vyrábím, co je potřeba a co je objednáno kamarády. Právě jsem dodělala sadu tepláčků. Jedny jsem měla hotové už minulý týden a stihla je vyfotit na minimodelu. Tři jsou čerstvě ušité. Materiál je bavlna s elastanem. Toho jsou cca 4%. Střih je z Ottobre design časopisu. Velikost přes boky je konfekční 74. Děti nosí už větší velikost, ale úplet/teplákovina je tolerantní, tak už nějakou dobu upravuji jen délku. Velikost tepláčků si troufnu určit na 68-80. Tady jsou...

Patenty jsou dost dlouhé a hezky drží kolem nožiček a bříška. Gumu jsem do patentů nedávala. I tak tepláčky pěkně drží a nepadají. Ta hnědá látka je přímo určená na patenty. Ta s liškama ne.
Aplikace jsem nejprve podlepila vliesofixem, nažehlila a obšila lemovacím stehem.

Stejně i tady. Jedno kolečko jsem zkusila obšít rovnostehem. K aplikacím jsem použila odstřižky teplákoviny. Škoda, že mi chybí oranžová a zelená. Mohl být semafor :)





Patenty se dají nosit i složené na polovinu, a pak zase prodloužit podle toho, jak děti rostou.

5 komentářů:

  1. nádhera:) který jsou čí? u mě asi vede modrá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Pro koho které se zatím neví. Nechám nejdříve vybrat Báru. Co zbyde zůstane doma :)

      Vymazat
  2. zdá se, že tady komentuji výhradně já:)ale majda prý chtěla komentovat předchozí článek a nějak se jí to nepodařilo...to by mě zajímalo, čím to je, že naše rodina je na tom technicky počítačově tak špatně vybavená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to tím, že vy zase máte doma super originál manžel made dřevěné výrobky a Majda má doma zase super archiv hudebních nosičů (předpokládám), nebo tak něco. Cítíš v tom ten algoritmus?

      Vymazat
    2. Jo, ale u našich doma je to naprosto stejnej případ. Tam je to s technikou ještě horší než u nás. Takže je to také dědičné:) ale zas tolik hand made manžel dřevěných výrobků nemáme. Jen lžičku na cukr, mini houpacího koníka a domeček pro zvířátka, který jsme dělali spolu, tak trochu jsem ho musela donutit(teda spíš hodně:-))

      Vymazat