pondělí 9. září 2013

Kalhoty pro milovnici modré

Vyrobila jsem kalhoty na přání z modrého kanafasu. Dcera Ema má také jedny takové a teď i její kamarádka Alma bude mít svoje modré. Trochu jsem obměnila kombinaci jednobarevného a kostkovaného kanafasu a vynechala stuhu jako aplikaci. Místo stuhy jsou knoflíky a vyšívání bavlnkou. To vyplynulo z nedokonalosti mého šití. Vysvětlení si nechám na komentář k fotografii.

Střih je můj vlastní. Vyrobila jsem si jeden pro dceru a podle potřeby ho obměňuji. Tentokrát jsem snížila pas (snad ne moc) a zúžila nohavice.

Vzadu jsou záševky. Rozkrok je tak akorát. Většinou ho šiji nižší. Teď jsem chtěla zkusit zase něco jiného.


Když vidím tuto fotku, tak si říkám, jestli jsem ten pas nesnížila až moc. Je už trochu vidět spodní prádlo, ale ještě ne "čárka". Tak snad je pas ještě v normě.

Aplikace jsou taková z nouze ctnost. Nepovedlo se mi přesně navázat horizontální švy předního a zadního dílu. Knoflíky to trochu maskují.

Vnější boční švy obvykle prošívám. Tentokrát jsem na prošití zapoměla. Úskalí šití v pozdních nočních hodinách :) To prošití v tomto případě snad ani není nutné. I tak jsem ho netradičně vyšila modrou bavlnkou. Žlutou jsem použila na tři křížky - ty ale nejsou maskovací. Kupodivu.

No v průběhu šití, jak se mi lecos nevedlo a nebylo dokonalé, jsem už už nad kalhotama lámala hůl. Ale nakonec jsem to ustála. Z potřeby oprav vzniklo něco zase trochu jiného. A to mě na tvoření hodně baví. Pěkný den. Lenka

2 komentáře:

  1. Dobře, žes to nevzdala, jsou moc pěkné:)taky často ztrácím nervy...ale asi častěji než ty:)neb jsem cholerik a hysterka. Kalhoty každé originál jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé ahoj hysterko! Já jsem taky hysterka.

      Vymazat