sobota 14. září 2013

Dámská jízda, piškvorková sukně, punk sestřih

Manžel, šikula, odvážně naložil všechny děti co doma máme (4) a odjel s nimy na pár dní k babičce a dědovi do Kyjova. Trochu jsem to obrečela a s napětím čekala zprávu o šťastném příjezdu na místo. Přišla. Dámská jízda začíná.
Po obědě přišla kamarádka Zuzana. Měla jsem pro ní připravenou sukni.
Látku si Zuzka vybrala sama. Dle přání měla mít sukně kapsy a podšívku. K tomu dost dlouhý náplet v pase, aby netáhlo na záda a rostoucí bříško.
Tady je výsledek:

Sukně je jednoduché áčko. Nebyla to první sukně, co jsem pro Zuzku ušila. Mám pro ní už univerzální střih vždy po ruce. Těhotenství už přidalo truchu na obvodech, ale ještě se vejdeme :)

Zaostřeno na záclonu v okně. V délce sukně jsou našité bambulky. Já bych je ani mít nemusela, ale Zuzce se líbí. Ten punk sestřih na hlavě vznikl během dámské jízdy. Na přání, amatérsky a ve střízlivém stavu! :)

Kapsy jsou našité přes boční šev. Lemování průhmatů je začištěno hnědou lemovací gumičkou. Gumičku jsem v průhmatu trochu natahovala, aby vzniklo lehké nařasení. Na koncích vůbec.

Podařilo se hezky napojit vzor látky na kapsách a sukni. Kapsy jsem nejdříve našila na stroji a pak bavlnkou obšila ještě jednou. Inspirace vzorem látky a Zuzčiným vyráběním broží z filcu.

Stejné lemování jsem použila i v délce sukně. Tady je ještě vidět vysoký patent. Je možno ho nosit rozložený, nebo....

...složený a větrat břicho.

V délce sukně jsem nechtěla prošívat založení, tak jsem sem tam našila místo puntíku na vzoru knoflík, a některé křížky a hvězdičky jsem vyšila bavlnkou.
Tak kéž sukně moc nevisí ve skříni! Zdravím. Lenka

2 komentáře:

  1. Sukně je úplně nejlepší, už se těším na dřevěnou!a to, že mi je jentaktak se dalo čekat, vzhledem k tomu, že jsem míry udávala před delší dobou:)alespoň budu mít motivaci po porodu se rychle dostat na původní velikost:)ikdyž pokud by mimino v noci spalo, tak nevím co by mě přimělo zhubnout...snad výlety kolem maringotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když ty vypadáš pořád velmi outle, až na to břicho. Ale jo, měla jsem jí předvídavě udělat trochu volnější. Tak snad to zvládnu u té "dřevěné" :)

      Vymazat