středa 7. srpna 2013

"Zeleninové" kraťasy

Na začátku to byly tříčtvrťáky pro N. a na konci tříčtvrťáky pro T.
Původně jsem zamýšlela výrobu kalhot z kvalitního pružného plátna v barvě AVOKÁDO. Kapsy hnědé s barevnými puntíky, dole na jedné z nohavic jednovýpustková kapsa a ve švech kousky stuhy se zeleninou.
Jelikož jsem kalhoty střihla a ušila v nadměrné velikosti, musela jsem jednovýpustkovou kapsu ustřihnout i s okolní látkou a nahradit jinou barvou plátna (šedomodrou, AVOKÁDO došlo), které se už ale nehodilo k puntíkatým kapsám. Pak zúžit....a stejně to bylo málo. Možná budu muset N. opět přeměřit, jestli náhodou nezhubla?
Nicméně T. kalhoty zaujaly. A tak jsem ušila první kus oděvu pro T. Bylo třeba kraťasy zúžit, a kvůli zachování zeleninových nášivek jsem toto provedla švem středem vpředu i vzadu. Barvu kapes jsem změnila na šedomodrou. Pak jsem trochu snížila pas a zrušila jeden záševek vzadu a z původně zamýšlených dámských kraťasů tu hnedle máme jedny pánské!

Táta Tomáš předvádí ty kraťasy, o kterých tu pořád hovořím a jeho synek kalhoty, o kterých jsem hovořila v jednom z předešlých článků. S nosem na monitoru možná zahlédnete i ty "švy středem".

Svalovec z profilu.

Stuha jejíž autorkou je Laura Foster Nicholson. Pórek a fazole.

Papričky a nejspíše petržel?

2 komentáře:

  1. Moc krásné a pohodlné, mám radost, že nakonec přistáli u nás:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem ráda, že jsou nakonec nositelné a líbí se. Už mám nápad na nový pokus kalhot pro N. Látky objednané, už se těším na tvorbu!

      Vymazat