neděle 11. srpna 2013

Lištičky na sukni z úpletu

Můj první pokus ušít sukni z úpletu dopadl nevalně. Střih je vlastní výroby. Sukénka je jednoduchá, mírně rozšířená, v pase s nápletem a gumou uvnitř. Střih se mi povedl. S tím jsem spokojená. Na tak jednoduchém se snad nedá nic moc pokazit.
Ustřihla jsem přední a zadní díl. V pohodě. Díly sešila na overlocku. Bez problému. Obrátila jsem sukni lícem nahoru...a ejhle! Vada látky, rozmázlá liška, chyba tisku.
Látku jsem koupila v obchodě Látky Mráz. Nakupuji tam dost často a většinou bez problémů. Někde na internetu jsem četla radu, že látky je třeba si při nákupu v tomto obchodě pohlídat, prý bývají druhojakostní bez varování prodejce. Hm, tak budiž mi vlastní zkušenost poučením pro příště. Kontrolovat a uschovat účtenku. K rozmazané lišce se přidala ještě dírka na předním díle sukně :( ...a pak už to šlo se sukní z kopce.
Potrápila mě délka sukýnky. Nevlastním coverlock, takže na pružné materiály používám tříkrokový cikcak, pružný steh, nebo dvojjehlu. Pro tuto sukýnku jsem vyzkoušela všechny výše vyjmenované způsoby šití. Až ten poslední vyšel. Nicméně kousek pružného stehu na sukni zůstal. Bála jsem se ho párat. I kdyby se mi párání podařilo, nejspíše by po stehu zůstaly díry.
Vsadit patent se také nepodařilo stoprocentně...tak proč jsem se rozhodla tento můj nezdar publikovat? No nebudu Vás napínat. Majitelka sukýnky s ní byla překvapivě spokojená a to dalo mé nedokonalé práci najednou potešující cenu. Díky za ni!
A navíc se v sukni nechala ochotně vyfotit...

Tady je prý hezky vidět, jak je sukně pohodlná!

Maminka v očekávání druhého potomka na vycházce v lese ve stylové sukni s lesní faunou.


Tak zase příště! Zatleskáme modelce!!! Díky.

2 komentáře:

  1. dobře, vidět na fotce, že je mi sukně pohodlná je asi dost blbost:)ale je fakt moc pohodlná. ani není cejtit. sukně z úpletu je prostě teď nambr van.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tváříš se na té fotce dost pohodově. Tak buď to bude tím, že sedíš na pařezu, nebo tou pohodlnou sukní. Spíš tou sukní :)

      Vymazat