úterý 20. srpna 2013

Jarní/podzimní/zimní fusak/vložka do kočárku pro Julii

Mám za sebou výrobu dalšího fusaku. Tentokrát na míru kočárku Mutsy Urban Rider s jezdcem Julií L., navigátor Martina, alternuje David.
Fusak je z tmavěhnědého zimního softshellu - vnější vrstva (více informací zde). Vnitřní část je z bavlněné látky plné losů různých barev. Autorkou látky je Ann Kelle. Robert Kaufman fabrics látku poslal do světa a já si ji koupila u Veselé Jehličky.
Střih jsem si vyráběla sama na míru sportovní verzi již zmiňované značky kočárku. Koho by zajímalo jak, zeptejte se :)
Nakonec to asi není tak složitá výroba a bez potřeby speciálního nářadí. Střihový, nebo jiný velký/dlouhý papír, pravítko, nebo něco podobně rovného, křivítko, nebo něco podobně křivého (talíř, poklička atd.) no a tužka, nebo něco...
Výrobek má sloužit jako vložka do kočárku s celoročním použitím a jako fusak do jakéhokoli počasí - je to vlastně superfusak:

Zde je ta část, co má sloužit jako vložka do kočárku.

Zip, připravený přichytit "deku" a připevnění fusaku ke kočárku v oblasti nohou.

Připevnění fusaku za hlavou a zároveň úschovna "deky" pro jarní a podzimní období. Součástí fusaku bude ještě zimní pokrývka. Ta bude mít k zimnímu softshellu a bavlně ještě nějakou vatelínovou výplň. Mám v plánu zvolit i jinou barvu softshellu, bavlny i aplikací. Ať je nějaká změna.

Těžké popsat...tento pruh látky s tunýlkem a gumičkou uvnitř neslouží ničemu. Zkoušela jsem popsat, jak k němu došlo, ale bylo by to na dlouhý text. Takže to vysvětlím jen majitelce a ústně.


Fusak v akci. Ráda používám reflexní prvky pro bezpečnější jízdu :) Buď koupím již hotové obrázky například zde, nebo ze zbytků fólie z kupovaných obrázků vyrobím vlastní, jako v tomto případě. Listy různých stromů.

Los a jeho koloběžka se zvonkem na přikrývce. Jak na aplikace jsem se dočetla zde
Přikrývku jsem se snažila vyrobit dost velkou na to, aby se do ní vešly nožičky i s botama. Nejsem si jistá, jestli se to dokonale povedlo. Časem se ukáže jestli bude třeba opravy.

Pá, pá!


Dokončila jsem také zimní přikrývku k fusaku. Vnější vrstva je softshellová podlepená fleecem, pak následuje vatelínová vložka a nakonec zase fleece. Deka by měla být superteploučká. Zip je po obvodu a tentokrát i uprostřed. Užívání té slabší deky prokázalo, že zip uprostřed se hodí. Použila jsem zip voděodolný, z rubu je kryt lištou.






11 komentářů:

  1. Lenko, to je supéér! Julie bude parádnice!!Moc se ti povedl a losy,ty jsi se trefila do téměř rodiného zvířecího maskota: ). Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky. Snad padne i na váš kočárek s tím jedním polstrováním navíc. Věřím, že jo. Softshell pruží dobře :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné! Losi mají u mne deset bodů z deseti...

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné!a hotové!:)hnědý softshell je nejhezčí.chceme ještě fotku julie v kočárku:)

    OdpovědětVymazat
  4. S fotkou nevim. S tím musíš na zákonné zástupce :) No a abych pravdu řekla, nenapadlo mě, že látka bude mít až takový úspěch....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že látka je dost líbivá, ale možná se tím dřív omrzí...čím dál víc tíhnu k minimalismu:)což je u mě překvapivé.

      Vymazat
  5. To je opravdu moc pěkný a povedený kousek! magda

    OdpovědětVymazat
  6. Leni nemůžu najít kontakt na vás,jsem na mobilu a špatně se mi to hledá..můžete mi poslat mail prosím? Chtěla bych se zeptat na cenu toho fusaku,je náááádhernej a měla bych zájem ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím! Jsem ráda, že se Vám fusak líbí. Napište mi na email lenka.ctver@seznam.cz. Rovnou kdyžtak napište, na jaký kočárek by měl fusak pasovat a další požadavky/představy. Díky. Lenka

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat