čtvrtek 4. července 2013

Tepláčky s puntíky pro Dorku

Střih na kalhtoty z časopitu Ottobre 3/2013 už posloužil 5x a ještě se ho chystám použít. Dnes je to ukázka tepláčků. Materiál jsem koupila zde: http://www.batani.cz/batani/eshop/17-1-TEPLAKOVINA-uplet-vyplnek/0/5/333-Teplakovina-elasticka-ostruzinova
Super jemný materiál, krásně sytá barva, dobře pruží. Ověřeno, doporučuji! :)
Puntikatá látka v délce a v pase je zase koupena zde:
http://eshop.mechulka.cz/mechulka/eshop/27-1-Bavlneny-uplet/25-2-Trickovina/5/500-Bavlneny-uplet-latka-finerib-metraz-puntik-ostruzina-na-bile
Střih jsem si trochu upravila. Délka je prodloužená a kalhoty jsou celkově zúžené. Záměrně jsem tepláčky ušila delší, aby dlouho vydržely.
Látka s puntíky málo pruží, na patent se moc nehodí, ale hrozně se mi líbila kombinace těchto dvou látek, tak přepadávání nohavic přes patu snad vydržíme.
Do pasu jsem pro jistotu přidala gumu. Tady je patent v pase ohrnutý, takže je ho vidět jen polovina. Až Dorka povyroste, nastavíme tepláčky patentem :)
Ale uvidíme, co tepláčky nakonec vydrží a jestli se dožijí té své maximální velikosti.




1 komentář:

  1. Přepadávání nohavic přes patu, celou nožičku až do vysvlečení kalhot při lezení jsem nevydržela. Kalhoty tedy čekají na Dorku ve skříni až do nich doroste. S nadměrnou délkou se to prostě nesmí přehánět :)

    OdpovědětVymazat