pátek 12. července 2013

Přípravy na dovolenou vrcholí....

Tento týden jsem se snažila vybavit šatník našich dětí tak, aby obstál v dalším týdnu s absencí pračky. Ale stejně přibalím do tašky i mýdlo na praní...pokud nezapomenu :)
Kalhoty pro miminka Mikuláše a Doru, pro dvě starší Emu a Matěje kalhoty, kraťásky, sukně...a aby to jejich kamarádům nebylo líto, tak Tonda bude mít tepláčky s červeným proužkem, Amos tepláčky s liškama a Alma sukýnku. Sukýnku/ky objednala Ema. Jednu dlouhou s korunkama pro sebe a druhou stejnou pro Almu. Ema si látku zamluvila hned, jak jsem ji vybalila z balíčku a jelikož jsem s látkou své plány neměla, nechala jsem jí pro Emu a její návrhářské hrátky.
Tento týden jsem chodila spát o půlnoci, takže mi nebude vadit, když v následujícím týdnu budu chodit spát v sedm s první várkou našich dětí ze skupiny "do jednoho roku".
Tady je několik fotek k Vašemu vyhodnocení...

Roll up kalhoty pro Matěje. Ušila jsem je hodně dlouhé. Vydrží dva roky?


Našla jsem doma jen dva unisex knoflíčky. Včelka?/vosa?
Ze stejné látky má Matěj ještě tříčtvrťáky a Mikuláš kalhoty. Už mi jí zbylo tak akorát na tříčtvrťáky pro Toníka.


Liščí kalhoty, varianta modrá. Pro M, nebo D. Na internetu jsem našla tuto látku ještě v hnědé. Ale pouze v zahraničí. To by vyšlo dost draho. Kdybyste na ni někdo natrefil v Čechách, dejte vědět! Díky :)
Náhodou jsem doma našla zbytek kytičkové látky. Už z ní má Dora kalhoty. Trochu zbylo, plánuji z ní čtvrtý pokus balonové sukýnky pro Andulku, jestli bude zájem?

Vlevo pruhované teplátčky pro Toníka, vpravo zelené lišky pro Amose.
Ema předvádí "korunkovou" sukni. Kratší pro Almu balíme do tašky a přivezeme na společnou dovolenou!

Hezky se točí, sukně i Ema.

Délka ideální na rozbití úst, pokud si v sukni vyrazí na hřiště. Budeme muset domluvit nějaká pravidla nošení této sukně na dovolené. Co třeba jen k večeři a na večerníček Aničko?

1 komentář:

  1. zase jsem nadšená!nádhera!už se nemůžeme na tepláčky dočkat!!!a moc se ti povedla fotka!na šňůře s oblohou:)jinak emě to moc sluší a prodlužovací kalhoty jsou super nápad, až odroste toník obrobjednávce, určitě bychom takové brali!a kytičková zelená látka je překrásná:)tak odpoledne na viděnou:)

    OdpovědětVymazat