pátek 5. července 2013

Nová varianta kalhot - lištičky

Dnes koukněte na dva kusy kalhot pro miminka, velikost cca 74. Jsou šité z jednolícího úpletu. Gramáž 200g/m2, to znamená tak akorát tepláčky na toto jarněletní počasí. 5% elastan, 95% bavlna - příjemně pruží.
Látka se mi moc líbí, mám ještě v zásobě modrou variantu a v plánu ušít modré pro Mikuláška, zelené pro Dorku. Ale vlastně látka je unisex, tak je budou nosit, jak to zrovna vyjde.
Dvojčata předvádí dva zelené kusy s hnědým a červeným patentem. Jedny si necháme, jedny si koupil Amos. Amosi vybírej!





7 komentářů:

  1. Paráda, Amos bere hnědé, víc nám ladí do šatníku. Ale líbí se mi oboje, červené jsou veselejší, hnědé zase elegantní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak fajn. Přineseme hnědé. Vyzkoušíte a pak se uvidí. Možná bude vadit délka kalhot a bude třeba vyrobit kratší :)

      Vymazat
  2. Hele ale lišky chci taky!nešla by z toho nějaká sukně nebo tepláky pro těhotnou matku?:)a nebo aspoň pro toho toníka:)jsou překrásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Zuzko já jsem si myslela, že tato látka se ti bude líbit. Jen mě nenapadlo, že bys ty sama z toho něco chtěla nosit:) Když jsem látku kupovala, tak jsem si říkala nejdříve, že vezmu půl metru, ale nakonec jsem vzala jeden s tím, že látka se určitě bude líbit...minimálně tobě:) Design látky se vážně moc povedl. Ale zbylo teď už jen na kalhoty pro Tondu. Nicméééně...myslím, že látku ještě lze dokoupit!

      Vymazat
    2. Tak co, jak petr dopadl?byla tam?:))i kdyby ne, tak jsem nadšená, že jsme ukořistili tepláčky pro toníka a modrou látku lištiček na sukni pro mě:)na tu se z naší obr obědnávky těším snad nejvíc!a nebo...no, je toho hodně, na co se těším:)

      Vymazat
    3. Áno, Petr uspěl a nová zásoba zelených lišek je doma. Takže bude i na kalhoty pro Tebe. Jo z obr objednávky mi jde hlava kolem. Ještě štěstí, že jsem si to všechno zapsala, jinak ztrácím přehled :)

      Vymazat
    4. Tak to je skvělé!na objednávku nespěcháme, hlavně v klidu:)postupné přírůstky potěší!

      Vymazat