úterý 30. července 2013

3/4 kalhot pro Toníka

Tak ještě na poslední chvíli jedny letní kalhoty pro chlapečka Toníka. Léto je skoro pryč, ale snad je ještě nějakou dobu unosí. Navíc si myslím, že příští rok bude stačit jedna výměna gumy a kalhoty budou opět použitelné i jako kraťasy. Látka s městem - domy, paneláky, auta všeho druhu, je tímto výrobkem již vyčerpaná. Zbylo už jen na záplaty. Také proto je jedna polovina nohavice oranžová. Z oranžové látky jsou i sedlové kapsy. Vzadu na oranžové "půlce" je kapsička k jejíž přesné výrobě jsem si pomohla čerstvou novinkou v mé dílně - lepidlem Stylefix, které jsem koupila zde: http://www.veselajehlicka.cz/stylefix,sikovne-pomucky.html
Doporučuji všem, ušetří čas, tím i peníze a výsledek stojí za to. Před přišitím se kapsa lepidlem nejdříve přilepí na poždované místo a pak přišije.

Kalhoty mají v oblasti kolen záševky.

Kapsa přišitá s pomocí lepidla Stylefix.

Sedlové kapsy se Toník teprve učí používat :)

6 komentářů:

  1. Nádhera:)moc se mu líbí. Auto!a kapsy:)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. :) Jak to?! Včera u nás si mu tak řekla... ale asi jen jednou, tak to opravdu není moc.

      Vymazat
    2. tak to si nepamatuju, možná spíš tonýš, ale to nevadí:)tony je taky dobrý

      Vymazat
    3. Aha, tak to bude asi ten můj omyl. Řekla jsi Tonýš a já slyšela Tony. To je pravděpodobné. Jo a z té "mango" látky, cos ji tu obdivovala a chtěla z ní sukni s třásněma jsem ušila docela ošklivé kalhoty :( Budou jen na zkoušku a pak na rozstříhání.

      Vymazat