sobota 29. června 2013

Suknička na svatbu

Eminka se dnes jede zúčastnit svatebního obřadu a následného svatebního veselí.
Ušila jsem jí pro tuto příležitost balonovou sukýnku. Látku jsem měla doma dlouho v podobě nedošitých svatebních šatů. Teď už ten nedodělek nestraší ve skříni :)
Sukýnka je delší, pod kolena. V pase s páskem, bez nabírání ale vpředu a vzadu jsou záševky.
Zdobení obstarává stuha uvázaná na velkou mašli a kytičky. To vše v zelené. Původně jsem myslela na růžové detaily a myslím, že by to bylo i hezčí, ale tím by vznikla "potřeba" dokoupit růžové střevíčky. Zvítězila zelená! :)
Původně jsem plánovala po straně zip, protože sukýnka je v bocích záměrně na těsno. Zip měl být skrytý, ale nedařilo se ho dobře vsadit. Tudíž je sukně bez zipu a oblékání trošku drhne, ale jde to.
Až sukýnka splní svůj dnešní úkol, nejspíš dostane novou praktičtější barvu a bude sloužit dál jako nedělní model.
Koukněte na schnoucí sukýnku a pak Eminčin taneček ve "svátečním"...


Sehnat jednobarevné dívčí tričko bylo složité. Nakonec se podařilo v Takko. Odstín zelené sice není dokonalý, ale snad lepší něco, než nic :)


Foceno dnes ráno před odjezdem. Byla docela zima, ale Ema statečně vydržela jen v tričku.



1 komentář:

  1. Ta délka pod kolena je super, úžasně něžné, a zelenou samozřejmě chválím :-) Podle mne by to s růžovou bylo moc sladké. Takhle ji Emě skoro závidím...

    OdpovědětVymazat