neděle 30. června 2013

Nová kaťata pro prťata

Od pátku mám doma nového pomocníka a to overlock Brother M3034D.
A když dvě starší děti odjely na víkend s tatínkem a miminka zrovna spala, mohla jsem se s novým "členem rodiny" seznamovat.
Předvádím tři nové výrobky ušité s pomocí nového stroje.
Jednoduché kalhoty podle střihu z časopisu Ottobre design 3/2013.

V pase a v délce kalhot je patent. Bez přidané gumy. Přesto hezky drží a neškrtí.

 

Šité z kanafasu, aby kalhoty vydržely zátěž lezení.

Kalhoty mají šev jen vzadu na zadečku.

Střih jsem trochu upravila. Prodloužila jsem nohavice a patenty na délce jsem zkrátila na polovinu.

Toto je druhá verze kalhot šitých z úpletu. Ty jsem ušila dvakrát a doufám, že budou sloužit jako pyžamko.

Náplety v délce jsou dvakrát delší, než u předešlých kalhot. Podle původního střihu z časopisu.

A toto je jediný způsob, jak kalhoty vyfotit zepředu :)

3 komentáře:

  1. překrásné!a kanafas je náš oblíbený:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Petr říkal, že by též takové chtěl :)
      Jen nevýhoda kanafasu - není skoro vůbec pružný, tak se musí tato nevýhoda dohnat super padnoucím střihem. Což je trochu potíž.

      Vymazat
  2. to je fakt...teta z něj šívala krásný hračky, kdyby se ti chtělo, mám střih na hadrovou panenku, podle mě fakt překrásnou, takovou si v obchodě jen tak nekoupíš! kdysi jí ušila naší majdě, zrzavou okatou...dost jsem záviděla. jinak z kanafasu od tebe máme mantinel k postýlce a vypadá pořád jako nový:)

    OdpovědětVymazat