neděle 16. června 2013

Kalhoty vzhůru nohama


Druhé tříčtvrťáky do letní výbavy jsou na světě. Látka Michael Miller Fabrics s dinosaury. Moc se mi líbí. Hlavně kombinace barev, o obrázky ani moc nejde. Koupila jsem původně na podsedáky dvojčatům do kočárku. Nakonec ještě zbylo dost na kalhoty pod kolena. No, přiznám se, že látku jsem trochu nezvládla. Látka je tištěná tak, že dinosauři jsou na ní různě - jeden je vzhůru nohama, vedle pak stojí další  "nohama pevně na zemi". Vzhledem k tomu jsem polohování střihu na látku moc neřešila. A to jsem neměla dělat! Na podsedácích do kočárku je to jedno. Velká plocha designu látky nevadí. Ale na menší ploše, jako jsou třeba kalhoty pro malou holčičku, už to vypadá podivně.
Střih je můj vlastní, dělaný dceři na míru. Už vyrobil čtvrté kalhoty a jsem s ním spokojená.
Pas a délka kalhot je s patentem. V pase ještě i s gumou. Kapsy jsou klasické sedlové. Můj první pokus o jejich ušití. Není to vůbec těžké, zvláště s pomocí knihy Šití krok za krokem od Burdy.





Žádné komentáře:

Okomentovat