čtvrtek 20. června 2013

Fusak pro Amose

Fusak pro Amose ke kočárku Jané Nomad mi dal zabrat. Sportovní verze kočárku má pro mě netradiční řešení polohování zad. Nevěděla jsem, jak vymyslet uchycení fusaku v hlavové části, aby bylo praktické a hezké zároveň.
Fusak je šitý ze zimního softshellu. Strana, kde je fleece, je potažená balvněnou látkou firmy Michael Miller Fabrics. Snad se proto bez nánožníku dá používat zároveň i jako vložka do kočárku. 
Pokrývka se dá sundat a uklidit do kapsičky, která je schovaná za opěradlo kočárku.

Zip se dá ukrýt asi dvoucentimetrovým přesahem látky na přikrývce. Lemování mírně nataženou gumičkou zajišťuje, že se okraj nezvedá a opravdu zip kryje. Doufám :)  Tady je zrovna kryt zipu otočen vzhůru do polohy "větráme".

Takto by to mělo vypadat, když je zip zakrytý.
Bavlna je na podsedáku i přikrývce, aby měl cestující pohodlí.

Aplikace lodička + nažehlený reflexní delfín vlastní výroby.


3 komentáře:

  1. Nádhera! A ten Amos je nějakej obří:)nojo, to jsou ty dva měsíce mimo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. No mě se zase zdálo, že je na ten veeelký kočárek ještě malinký :)

      Vymazat
  2. Amos je velmi spokojený cestovatel. Kam přijede, sklízí ve fusaku obdiv. Máme ho na kočárku natažený pořád. Před měsícem jezdil ještě jako skoro zimní varianta, v současných vedrech zase funguje jako praktická a příjemná bavlněná podložka. Nemůžu si vynachválit tu kapsičku na odzipovanou pokrývku. Mám ji díky tomu stále s sebou pro případ, že by se náhle ochladilo, ale nikde se mi nemotá a neoválí se. Uchycení za hlavou funguje dobře, i když vzniklo nakonec trochu improvizovaně. Kdo neví, kolik s tím bylo trápení, ničeho si nevšimne.

    OdpovědětVymazat