pondělí 27. května 2013

Tříčtvrťáky pro Matěje 3

Už delší dobu jsem měla předpřipraveno na tyto kalhoty a tak jsem se rozhodla je došít. I když současné počasí mě láká k výrobě kalhot z letního softshellu (letní softshell je na léto moc teplý, více se mi hodí na jaro a podzim) a dost možná neodolám a dnes večer se do nich pustím. Nedostatkem látek netrpíme, spíše naopak. Mám plné "sklady" všech možných.
Bavlna kolekce Urban Zoologie od firmy Robert Kaufman Fabrics

Zrovna u nás vedou holinky jako bačkory

Volnější střih kalhot - maximální pohodlí. Nějak nemám odvahu je ušít užší.

Tak teď už má Matěj troje. Uvidíme, jestli to bude stačit.


2 komentáře:

  1. Hrozně mě baví, jakej je Matěj model :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je moc ochotný a hodný model. Na výzvu "usměj se" se začne ukázkově řechtat. Skoro lépe natočit, než vyfotit. Ale má svoje pracovní minuty. Pak už je to "už mě mámo nefooot".

      Vymazat