středa 15. května 2013

Šusťáková bundička - fialová

Ráda šiju bundičky ze šusťáku se zátěrem. Ten činí šusťák lehce nepromokavý. Navíc zátěr způsobuje, že se šusťák netřepí, tak snad není třeba začišťovat okraje. Bundiček jsem už ušila několik, ale s touto jsem plánovala býti bez výhrad spokojená. Ale po úplném dokončení jsem objevila vadu na prošití kapes a už jsem neměla sílu to opravit. Vadí? Nevadí? Nevadí.
Velikost bundičky nejsem schopna přesně určit. Délka cca 46 cm, šířka 36 cm a délka rukávů 48 cm od krku. Rukávy jsou poměrně dlouhé, ale z vlastní zkušenosti mám ověřeno, že to není na překážku. Lemovací gumička na okraji rukávů totiž zamezí přepadávání rukávu přes dlaň. Rukávy jsou raglánové. Chtěla jsem se vyhnout švu na ramenou, abych co nejvíce podpořila onu lehkou nepromokavost.
K bundičce patří samostatná kapsička, do které je možné ji složit. Takto v tašce nezabírá moc místa a je snadné ji přibalit pro případ, že bude potřeba.
A s tou příští bundičkou plánuji být bez výhrad spokojená :)




Poutko na zavěšení tentokrát nechybí. Občas na něj totiž zapomenu



2 komentáře:

  1. Moc hezká! Ještě by se hodil detail (fotka) zaostřený na ozdobné cedulky- pentličky!
    My jsme s tou svojí 100% spokojeni, jen už je jako čuně, tak se někdy vrhnu na praní...na kolik?30?

    OdpovědětVymazat