čtvrtek 9. května 2013

Sukénka s podšívkou

Včera jsem vyzkoušela další návod od Caramilly.
http://ekozahrada.blog.cz/1205/balonova-sukne-fotonavod
Měla z toho být tzv. balonová sukně, ale balon se mi ze sukně nějak vytratil. Ze stejně velkého kusu látky jako je v návodu jsem šila větší velikost. Pro Eminku, velikost cca 110. Látku jsem tolik neřasila.
I bez balonu se mi výrobek moc líbí. Možná výsledek zachraňuje látka, která je dle mého názoru nádherná. Však už jsem jí také doobjednala další kus k ušití sukénky pro kamarádku.

Až se Ema vrátí z Kyjova, kde je na návštěvě u babičky a dědy, tak doufám, že se jí nová sukně zalíbí a bude mít chuť si ji vyzkoušet a třeba se v ní i nechat vyfotit.
Prozatím sem dávám jen fotku z našeho balkónu.
...možná o trochu kratší délka by byla lepší...

1 komentář:

  1. jo, asi by byla lepší kratší, ale do toho Ema doroste! :-)

    OdpovědětVymazat