neděle 12. května 2013

Kalhoty/tříčtvrťáky pro Matěje

Se zpožděním jsem se pustila do tvorby letních/jarních kalhot - tříčtvrťáků. Nejdříve pro Matěje. Momentálně má jen jedny z loňska, už těsné, takže potřeba nových je akutní.
Nerada vyrábím nové střihy, tak jsem použila jeden starý na oteplovačky (jen tu spodní část). Trochu jsem ho zmenšila, zkrátila, přidala kapsy, záševky na kolena a zadek, v pase patent a guma zároveň.
Látka je bavlna firmy Clothworks Textiles z kolekce City Streets koupená ve slevě v obchodu Látky Mráz. Momentálně žel vyprodaná.
http://www.latky.cz/
Látka je kvalitní, pružná, doufám, že vydrží alespoň jednu sezonu.
Šilo se mi dobře a rychle, určitě zvládnu i další do sérky.
Na kapsách je lemovací gumička, zelená látka je ze zbytků (také CLOTHWORK TEXTILES)


Kalhoty v akci

7 komentářů:

  1. ty jo, já už si budu nechávat šít oblečení pro Andulku jen utebe! :-) jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Kalhoty Andulce ráda ušiju. Jen musím najít vhodnou látku.

      Vymazat
  2. Ty by šly na Fleru určitě na dračku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a zítra sem vystavím ještě jedny. O těch Petr prohlásil, že vypadají jako pyžamo a má pravdu :)

      Vymazat
  3. Mě se víc líbí zakončení gumičkou, a ta oranžová látka je moc krásná!
    A já chci taky!všecko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pošli míry :) Na Toníka snad ještě oranžová vyjde. Na tebe už asi ne :(

      Vymazat
  4. Teda musim si tyhle kalhoty pochválit. Matěj v nich byl dnes poprvé venku a sedí perfektně. Někdy se střih povede. Kéž by to bylo pravidlo :)

    OdpovědětVymazat