pátek 24. května 2013

Garderóba pro panenku

Tak a je to tady! Eminka má asi za sebou období, kdy každá oblečená hračka musela být okamžitě svléknuta bez šance na znovuoblečení.
Včera našla v krabici panenku po mamince a z panenky je hned kámoška.
Takže teď dělají vše spolu.
Maminka dostala za úkol ušít kompletní šatník. Tatínek musí zase vyrobit postýlku, kam se panenka vejde. No, myslím, že maminka z toho vyvázla ještě dobře.
Takže dnes jsem začala s výrobou prvních kousků oblečení. Sukýnka a tričko. Měla jsem prý ještě stihnout pyžamko. Budu to muset zítra nějak vysvětlit, že pyžamo bude jindy. Ema chce vše hned. "Mami teď mi ušiješ..."
Triko se mi docela vydařilo. Stejně jsem si jeho výrobu chtěla jednou zkusit. Zádrhel bude v tom, že jde jen těžko oblékat/svlékat. Je to úplet, ale bez elastanu-malá pružnost. Asi z toho budou v praxi nervy pro Emu i pro mě :) Sukně jde zase natáhnout velmi snadno, až skoro padá. Na prvotinu to ale jde.

2 komentáře:

  1. Ty jo, krásná panenka... šít se na ni bude asi líp než na Barbie a šíře modelů může být větší než u obyčejného miminka. A jako zkouška střihů je to i praktické, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, už na ní plánuji vyzkoušet rozšířené kalhoty. Panenka má pěknou postavu a šití na ni jde od ruky. Ema jí ale ještě nedala jméno. Zatím jí říká Američanka, nebo Afričanka. Amerika vede :)

      Vymazat